🔹Rano robiłaś sobie masaż twarzy ogórkiem z zamrażarki, bo to podobno dobre na pierwsze zmarszczki i w ogóle taki był hit niedawno na TikToku. 🥒
🔹Na śniadnie dla synka zrobiłaś bezglutenowe placki owsiane, bo to było dziś u @jacusia_na_talerzu. 🥞
🔹Na obiad był u ciebie kurczak w miodzie i orzechach, bo taki przepis mignął Ci wczoraj u Instamamy. 🍗
🔹Przed chwilą ktoś nazwał się Cię głupią, bo napisałaś, że w pierwszych miesiącach życia na brzuszek dziecku podałaś łyżeczkę rumianku, a przecież nie wolno nic prócz mleka! 🚫
🔹W sklepie wybierasz produkty bez soli, bo sól jest absolutnie kategorycznie zakazana u dzieci do 1 roku życia 🚫 (powiedzmy sobie szczerze, na grupie „Mama idealna”, gdybyś przyznała się, że ostatnio dałaś dziecku spróbować posoloną chrupkę, to mogłoby się to skończyć różnie).
🔹Z kimś też się na grupie pokłóciłaś o to, czy powinno się myć dziecko codziennie, czy nie. I taka jakaś zła chodziłaś pół dnia. 😒
🔹A może zła chodziłaś, bo na Fb mignęło Ci, że Baśka właśnie leci do Stanów (dostała ciekawą ofertę pracy), a Twoje życie zawodowe właściwie nie istnieje?
🔹Na urodziny synkowi kupiłaś hulajnogę Cool&Ride – na grupach wszystkie mamy polecają, faktycznie całkiem fajna 👍
Ale w sumie to nie spędzasz w social media zbyt dużo czasu, więc niby jaki one mogą mieć wpływ na Twoje życie? 😜

Właśnie dlatego powstał projekt „Mama w social media”, który ma edukować i wspierać odnośnie tego:
💟jaki wpływ mają social media na codzienne funkcjonowanie młodych mam,
💟w jaki sposób mamy mogą wykorzystać social media do tego, by realizować swoje cele rodzinne, zawodowe i inne,
💟na co mamy powinny zwrócić uwagę przeglądając treści w social media,
💟jak radzić sobie w sytuacjach kryzysowych, stresogennych związanych z użytkowaniem social media na codzień.

Autorką i realizatorką projektu jest dr Iwona Lupa-Wójcik.

Dr Iwona Lupa-Wójcik – badacz w obszarze mediów społecznościowych i realizator licznych projektów naukowych z nimi związanych; organizator międzynarodowych konferencji, m.in. 9-tej i 10-tej edycji European Conference on Social Media (ECSM2022 i ECSM2023), w której biorą udział badacze social media z ok. 30 krajów z całego świata (USA, Kanady, RPA, Singapuru, Nowej Zelandii, Egiptu, Portugalii, Hiszpanii, Niemiec, Francji, Irlandii i wielu innych); adiunkt w Instytucie Prawa, Ekonomii i Administracji UP w Krakowie, autorka książek związanych z marketingiem w mediach społecznościowych i social media sharing oraz licznych artykułów naukowych z tego zakresu. Prowadzi blog Social Media Pod Lupą. Prywatnie mama, miłośniczka podróży, gór, twórczości Tolkiena oraz pisania do szuflady. Więcej o autorce